1Tor Uke 35
4Søn Program:19:00, Kveldsmøte
8Tor Reservasjon:19:30-23:30, Hele huset (Puls): Lovsangsøvelse.
9Fre Reservasjon:17:00-23:30, Hele huset (): Rigging konf.
10Lør Reservasjon:08:00-23:30, Hele huset (): Konf. Hetland.
11Søn Reservasjon:08:00-15:00, Hele huset (): Puls.
Program:19:00, Kveldsmøte
13Tir Reservasjon:18:00-20:00, Hele huset (Vår): Bandøvelse .
15Tor Reservasjon:19:30-22:00, Hele huset (Puls): Lovsangsøvelse.
16Fre Reservasjon:17:00-23:30, Hele huset (): Rigging konf.
17Lør Reservasjon:08:00-23:30, Hele huset (Sørdal): Konf.
18Søn Reservasjon:08:00-15:00, Hele huset (): Puls.
Program:19:00, Bibeltime
20Tir Reservasjon:18:00-20:00, Hele huset (Vår): Bandøvelse.
23Fre Reservasjon:17:30-20:30, Hele huset (Stiftelsen for Egersund Misjonshus): Rigging til basar.
24Lør Reservasjon:10:00-12:30, Hele huset (Stiftelsen for Egersund Misjonshus): Basar Stiftelsen.
Program:10:00, Jubileumsbasar (Stiftelsen)
25Søn Reservasjon:08:00-15:00, Hele huset (): Puls.
Program:15:00, Familiemøte m/Bilrebus
27Tir Reservasjon:18:00-20:00, Hele huset (Vår): Bandøvelse.
28Ons Reservasjon:16:30-22:00, Hele huset (Puls): Kurs: Familien som ladestasjon.
29Tor Reservasjon:19:30-22:00, Hele huset (Puls): Lovsangsøvelse.