• Misjonshuset
Opplastet av Jan Ove Aase

Ungdomsforeningen Vår er en kristen ungdomsforening med medlemmer i alderen 14 - 22 år.

Foreningen har tilholdssted i Misjonshuset i Egersund, og er en underavdeling av Egersund Misjonsforening (EMF).

Foreningens motto er Ungdom for Kristus og vi har som mål med vår aktivitet at flere ungdommer skal få høre om Jesus og komme til tro på ham. I tillegg til å arrangere møter har vi eget ungdomskor og vi deltar også på en rekke andre arrangementer og tilstelninger.

Vi har nå inngått ett samarbeid med Hillsong Egersund og deres ungdomsarbeid Youth. Vi har det mye gøy sammen i samarbeidet vi kaller Duo. Vi tenker det er viktig at folk ser at selv om man er medlem av ulike kirker så jobber vi sammen med og bli bedre kjent med jesus og invitere andre til å være med og følge han.
  • Lørdag kl. 19:00
    Lørdag 4. mai kl. 19:00
    Lørdag 11. mai kl. 19:00
    Lørdag 18. mai kl. 19:00